FAQ

Lippujen lunastus? Lippujen lunastus?
Milloin ottelu pelataan? Milloin ottelu pelataan?
Missä istumapaikkani sijaitsee stadionilla? Missä istumapaikkani sijaitsee stadionilla?
Saavatko lapset alennusta? Saavatko lapset alennusta?
Ovatko istumapaikkani vierekkäin? Ovatko istumapaikkani vierekkäin?
Sisältääkö lipun hinta palkkion? Sisältääkö lipun hinta palkkion?

Lippujen lunastus?

Lähetämme sinulle sähköpostilla varaustositteen, joka sinun tulee tulostaa ja tuoda mukanasi Manchesteriin. Tosite tulee vaihtaa ottelulippuihin Manchesterissa Portland Streetin Ramada hotellin ovenvartijan toimesta tai hotellin vastaanotossa. Liput tulee vaihtaa ennen jalkapallostadionille menoa. Liput voi vaihtaa hotellilla ottelupäivänä klo 11 jälkeen. Osoite- ja muut tiedot lähetetään sinulle varaustositteen mukana sähköpostilla.
Palaa FAQ-osioon

Milloin ottelu pelataan?

Ottelun tarkka aika ja päivämäärä ilmoitetaan 4-9 päivää ennen ottelua. Viikonlopun ottelut pelataan aina lauantaina tai sunnuntaina ja viikko-ottelut pelataan tiistaina tai keskiviikkona. Ottelun alkuaika vahvistetaan 4-9 päivää ennen ottelua, mutta se on yleensä klo 15 ja klo 22 välillä. Aikataulun voit aina varmistaa myös jalkapalloseuran omilta nettisivuilta. Emme hyvitä tai peruuta Madridin ottelulippuja missään tapauksessa. Emme myöskään ilmoita vahvistettuja aikoja suoraan asiakkaille, mutta pyrimme aina julkistamaan vahvistetut otteluajat nettisivuillamme niin pian kuin mahdollista.
Palaa FAQ-osioon

Missä istumapaikkani sijaitsee stadionilla?

Jotta voimme taata asiakkaillemme ikimuistoisen ja turvallisen ottelukokemuksen, varaamme istumapaikat aina kotijoukkueen katsomosta ja/tai neutraalilta alueelta. Suosittelemme pukeutumaan neutraaleihin väreihin ja olemaan hurraamatta vierasjoukkueelle. Sinut voidaan poistaa stadionilta tai sinulta voidaan kieltää sisäänpääsy stadionille, mikäli et noudata näitä sääntöjä. Emme voi luvata tiettyä katsomoa tai istumapaikkoja.
Palaa FAQ-osioon

Saavatko lapset alennusta?

Kyllä, mutta lastenlippuja ei valitettavasti voi varata sivujemme kautta. Vain seurojen jäsenet voivat ostaa kausilippuja lapsille ja nuorille. Me myymme ainoastaa ”normaaleja” lippuja iästä riippumatta.
Palaa FAQ-osioon

Ovatko istumapaikkani vierekkäin?

Jos varaat yli kolme istumapaikkaa, emme voi taata vierekkäisiä istumapaikkoja. Saatamme joutua jakamaan istumapaikat esimerkiksi 3+3 tai 2+2+3 ryhmiin. Lupaamme kuitenki, ettet joudu ikinä istumaan yksin, sillä varaamme istumapaikat aina pareittain. Teemme aina parhaamme, jotta ryhmän kaikki jäsenet istuisivat lähellä toisiaan.
Palaa FAQ-osioon

Sisältääkö lipun hinta palkkion?

Kyllä. Lippuihin printattu hinta on voimassa vain Manchester Unitedin ja Manchester Cityn seurojen jäsenille. Jäsenillä tarkoitamme kausilippujen omistajia, joilla on liput kauden jokaiseen kotiotteluun. Heidän lippuhinnat ovat alennettuja ja halvemmat kuin normaalit liput, joita me myymme. Varaamme kaikki kauden ottelulippumme heinä-/elokuussa viralliselta agentiltamme. Näin varmistamme, että voimme tarjota asiakkaillemme lippuja koko kaudelle, mutta joudumme maksamaan lipuista 25-50% enemmän kuin kausilipun haltijat. Liput tiettyihin Arsenalia, Liverpoolia, Chelseaa ja Local Derbysiä vastaan pelattaviin otteluihin ja Champions liigan otteluihin saattavat olla 2 tai 3 kertaa kalliimpia, kuin lippuun merkitty hinta.
Palaa FAQ-osioon

 

09 4272 0899 09 4272 0899 Sähköposti Sähköposti
Ostoskori